Usein kysytyt kysymykset

Onko Oma Hotellilla vastaanottotiskiä?

Hotellissamme ei ole vastaanottoa, mutta henkilökuntamme tekee satunnaisia tarkastuksia hotellissa ja hoitaa hotellilla siivoukset. Oli henkilökuntamme tekemässä mitä tahansa, saa heitä aina käydä tervehtimässä ja kysyä, mikäli jotain kysyttävää on. Olemme kuitenkin tavoitettavissa asiakaspalvelunumerostamme klo 8-18:00 ja hätätilanteissa myös kellon ympäri numerosta 040 961 2356.

Onko Oma Hotelli perheille sopiva majoitusvaihtoehto?

Hotellistamme löytyy kaksi perheille sopivaa huonetta, joista toisesta löytyy sängyt yhteensä kuudelle henkilölle ja toisesta neljälle. Perhehuoneemme ovat viihtyisiä ja hyvin varusteltuja. Edullinen hinnoittelu takaa myös sen, että perheen koko lomabudjetti ei mene majoitukseen.

Saako hotelliinne tuoda lemmikkejä?

Hotellissamme on vain rajoitettu määrä huoneita, jonne saa lemmikin tuoda. Kehotammekin siis asiakasta, joka olisi lemmikkinsä kanssa yöpymässä, tekemään varauksen puhelimitse, jotta saadaan tarkistettua, onko lemmikeille sallittuja huoneita vapaana.

Mihin auton saa pysäköityä?

Hotellimme pihassa on ilmaisia parkkipaikkoja 9 kappaletta. Lisäksi hotellimme sijaitsee aivan Lidlin ja K-Supermarketin vieressä. Näillä kaupoilla on iso, yhteinen parkkialue, johon auton voi jättää ilmaiseksi.

Pitääkö huone maksaa heti varauksen yhteydessä?

Yksityishenkilöiden kyllä. Varausjärjestelmämme ohjaa majoittujan maksamaan varauksen heti, jonka jälkeen asiakas saa koodin hotelliin ja ohjeet huoneeseen pääsyyn. Yrityksille huoneiden maksu laskulla onnistuu. Yritysten tuleekin siis olla varauksen tiimoilta yhteydessä puhelimitse tai sähköpostilla asiakaspalveluumme. Varaustilanteen pääsee kuitenkin tarkistamaan tarpeen vaatiessa varausjärjestelmästämme.