Ylöjärven Oma Hotellin asiakaspalautetta
Asiakastyytyväisyys on meille kunnia-asia. Siksi meille on erityisen tärkeää, millaisia kokemuksia vieraamme ovat saaneet. Booking.comissa Oma Hotellin asiakastyytyväisyys on kategoriassa Erinomainenkeskiarvolla 8,8 / 10 yli 200 arvion perusteella. Googlessa keskiarvo on 4,3 / 5 yli 90 arvostelulla.
Voit tutustua lisää asiakkaiden kokemuksiin täällä:
”
Hotellihuone oli siisti ja keskeisellä paikalla. Ennen saapumista sain tekstiviestillä infoa majoitukseeni liittyen. Parkkitilaa oli hyvin.
Roosa
”
Siisti ja rauhallinen majoitus. Paljon parkkitilaa, ruokakauppa vieressä.
Niina
”
Erittäin siisti ja viihtyisä. Minulla oli koira mukana ja lähellä hyvät puitteet ulkoiluttaa koiraa. Myös kauppoja ja ravintoloita heti vieressä.
Riikka
”
Lapset (3kpl) tykkäsivät erikoisista kerrossängyistä ja oli hyvä että niitä oli huoneessamme peräti kaksi. Huone oli hyvin varusteltu ja todella siisti. Ulkoa ei kuuluneet äänet sisälle ja huoneen sai hyvin pimennettyä. Tilaa runsaasti.
Pasi
”
Huone oli todella siisti, raikas ja kauniisti sisustettu. Huomasi että paikasta pidetään todella hyvää huolta. Pienessä ongelmatilanteessa yrittäjään sai nopeasti yhteyden ja hän hoiti asian todella hienosti.
Laura
”
Siisti hotelli. Helppo tulla ja lähteä, etukäteen sai alaoven koodin jolla pääsin sisään.
Ei lisämaksua lemmikistä tai parkkimaksua mikä on ISO plussa! Lidl ja k-kauppa aivan vieressä.
Christa
”
Rauhallinen ja siisti paikka, todella hyvä sänky. Ilmainen parkkipaikka. Kauppa ihan vieressä myös plussaa.
Riitta
”
Siisti ja rauhallinen huone. Matkustin koiran kanssa ja omistaja toi pyynnöstä koiralle kura pyyhkeen. Kaupat vieressä, josta omatoimi matkailija sai helposti ilta-ja aamupalaa. Suosittelen!
Kirsi
”
Siisteys. Saapuminen kävi helposti hyvien ohjeiden perusteella, auton sai lähelle.
Outi
”
Sijainti hyvä ja huone oli siisti ja kiva. Kiva kun oli kunnon jääkaappi, kahvinkeitin ja mikro.
Mira
”
Ihan loistava konsepti, mukava huone, helppo tulla, rauhallinen sijainti, lemmikistä ei eri maksua, hyvä aamiainen.
Sanna
”
Siisti ja viihtyisä. Aamupala hyvä, joka oli valmiina huoneessa. Pysäköinti alue hyvä.
Janne
”
Erinomainen parkkipaikka, jonne mahtuu isompikin pakettiauto. Iso plussa koiran sallimisesta ilman ylimääräistä maksua. Erittäin siisti paikka ja helppo kirjautuminen ja avainkäytännöt. Ruokakaupat vieressä. En jäänyt kaipaamaan aamiaista.
Anna-Maria
”
Huone oli siisti ja sisäänkirjautuminen vaivatonta. Kommunikointi majoittajan sujuvaa ja vaivatonta. Aamiainen oli runsas ja monipuolinen.
Salminen
”
Ihana henkilökunta ja loistava palvelu. Aamupala tuotu valmiiksi jääkaappiin ja gluteeniton ruokavalio huomioitiin erittäin hyvin.
Rauhallinen ympäristö.
Mari
”
Erityisesti lapset pitivät kerrossängyistä. Huoneessa oli kaikki mitä lapsiperhe tarvitsi. Sopii myös liikuntarajoitteiselle. Siisti.
Sinikka
”
Keskeinen, mutta rauhallinen sijainti. Hyvä ja runsas omatoimiaamupala. kiva kun se oli valmiina huoneessa, niin aikainen lähtöaikakaan ei olisi haitannut. Viihtyisä, kompakti huone, hyvä sänky.
Johanna
”
Rauhallinen, siisti ja viihtyisä pieni yksityinen hotelli aivan Ylöjärven keskustassa. Huoneissa jääkaappi, kahvinkeitin ja mikro, astiat ym. Ei koiramaksua! Viereisellä harjulla kivat ulkoilumaastot koiran kanssa.
Liisa
”
Siisti ja helppo yöpymispaikka Ylöjärven ytimessä. Autolla pääsee aivan viereen maksuttomaan parkkiin. Huoneet ovat perushyvät, siistit ja extraplussaa kunnon jääkaapista ja astiastosta, löytyy myös kahvin- ja vedenkeitin. Aamupalaa ei ole enää tilattavissa jääkaappiin, mutta aivan vierestä löytyvät sekä K-market että Lidl. Ihanan rauhallinen paikka ja hyvä sänky ja tyynyt ovat aina useamman tähden arvoisia jo itsessään. Omistajaemäntä saa iloisuudestaan ja palvelualttiudestaan täyden kympin!
Marjo
”
Olimme pienten lasten kanssa läpikulkumatkalla, vietimme Oma Hotellissa yhden yön.
Toimiva konsepti, huoneeseen tuodut aamupalatarvikkeet olivat tuoreita ja niitä oli oikein reipas määrä, kaikkea ei ehditty syödäkään. Oli oikein mukava syödä aamupala omaan tahtiin huoneesta poistumatta.
Lasten kerrossänky oli taaperon mielestä huippuhauska.
Huone oli siisti ja sijainti rauhallinen
ja meidän tarpeisiin juuri sopiva. Parkkipaikka löytyi talon vierestä, etuovi toiselta puolelta taloa.
Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja lapset huomioivaa.
Suosittelen lämpimästi!
Hanna-Mari
”
Aina todella siistit huoneet, asiakaspalvelu todella avuliasta ja sijainti keskeisellä paikalla. Ihan huippu paikka!
Arvostelu perustuu siis monen eri kerran kokemukseen.
Aamupala on valmiina jääkaapissa ja sitä on ollut aina riittävästi. Useamman päivän oleskelulla kysyvät milloin voivat tulla täyttämään jääkaapin eli rahalle saa varmasti vastinetta.
Lemmikeistä ei ole veloitettu eri maksua, riittää että ilmoittaa karvakaverin tulon.
Suihkuissa on ollut aina laadukkaat shampoot sekä suihkugeelit valmiina.
Yöpaikkana +5.
Susanna
”
Oikein siisti ja hieman kodin omainen majoitus. Sisustus mukavan siisti ja nykyaikainen. Suosittelen lämpimästä käymään.
Aamiainen on laitettu valmiiksi huoneeseen jääkaapin.
Timo
”
Todella hyvä yöpymispaikka! Sängyt hyvät, sai kunnon yöunen. Vaikka sattui hellejakso oli huoneessa sopivan viileää. Ulkoa ei kuulunut mitään häiriöääniä vaikka oltiin keskustassa. Aamupalatarpeet ruhtinaalliset puuroineen päivineen. Aion suositella paikkaa mullekkin!
Tarja
”
Olimme mieheni ja 90v appivanhempieni
kanssa yhden yön. Siistit huoneet hyvä aamupala rauhallinen siainti ilmainen parkki.
Nyt tiedämme seuraavankerran minne majoittua.
Maikku
”
Ihana pieni ja siisti hotelli. Ystävällisesti ja iloisesti otettiin vieraat vastaanHuoneessa kahvinkeitin, jääkaappi, mikro ja astioita, sai laittaa aamupalan itse eikä tarvinnut minnekään lähteä. Kauppa aivan vieressä ja toinen nurkan takana, ruokapaikkoja myös lähistöllä.
Birgitta
”
Huone oli siistissä kunnossa. Aamiaistarvikkeita oli huoneeseen varattu reilusti, riitti meidän isolle poppoolle hyvin. Hotelli oli helppo löytää ja auton parkkeeraus sujui vaivattomasti.
Minna
”
Monipuolinen, tuore ja oikein maukas aamiainen. Auton saa lähelle parkkiin ja kulkeminen on helppoa. Kauppa lähellä. Hieno sisustus ja hyvät sängyt. Erittäin siisti ja kodikas. Hyvä yksityisyys. Helppo sopia käytännöistä.
Nn
”
Olemme nyt jo useamman kerran yöpyneet Oma hotelli Ylöjärvellä lomamatkojemme yhteydessä. Aivan täyden kympin paikka. Ystävällinen ja nopea vastaaminen jos kysyttävää, selkeät ohjeet, tosi laadukas aamupala ja vuodevaatteet.
Tämä ohittaa monet hotellikokemuksistamme mennen tullen :). Kiitos taas!
Tapio
”
Miellyttävä uusi tuttavuus: omatoimihotelli, jossa aamupalatarpeet olivat jääkaapissa tarjolla ja itse sai laittaa aamupalan. Tarvikkeita oli runsaasti ja niistä sai syötävää yllin kyllin. Huone oli siisti ja mukavan viileä näin kesähelteillä. Omistajilta tuli viestillä selkeät ohjeet mm. sisäänpääsyyn. Sänky oli hyvä nukkua.
Outi
”
Hyvä hinta-laatusuhde, helppo löytää ja mikä tärkeintä: kommunikointi henkilökunnan kanssa oli helppoa, nopeaa, selkeää ja avuliasta. Erittäin hiljainen ja rauhallinen yöllä. Erinomainen pysähdyspaikka pitkiä matkoja tehtäessä.
Jacqueline
Lue lisää asiakaspalautetta täältä:
