Tilausehdot

Tilausehdot


Myyjä

Tässä verkkokaupassa myytävien tuotteiden ja palvelujen tarjoaja on Oma Hotelli Oy, (2907396-7) ja tuotteiden ja palvelujen tarjoamiseen sovelletaan näitä sopimusehtoja.

Palveluehdot

Näitä ehtoja sovelletaan yksittäisten henkilöiden yksittäisiin majoitusvarauksiin, ellei erityistä sopimusta ole laadittu eikä varattavan hintatuotteen ehdoissa muuta mainita. 

Näitä ehtoja sovelletaan myös majoitusvarauksiin, jotka tehdään Oma Hotellin verkkosivujen kautta. Hotellilla on oikeus käyttää näistä ehdoista poikkeavia erityisehtoja, jos erityisehtojen käyttö on perusteltavissa juhlapyhien, hotellikohtaisten erityistapahtumien, sesonkivaihteluiden tai majoitukseen liittyvien oheispalvelujen vuoksi.

Varauksen yhteydessä sinun on ilmoitettava nimesi, asuinosoitteesi, saapumis- ja lähtöajankohta sekä maksutapa. Varaus sitoo hotellia, kun se on vahvistettu suullisesti, kirjallisesti tai esimerkiksi sähköpostitse ja kun olet saanut siitä vahvistusnumeron.  

Asiakkaan vastuu

Huone on käytettävissäsi tulopäivänä klo 15 ja se on luovutettava lähtöpäivänä klo 12 mennessä. Hotellilla voi olla tästä poikkeavia tulo- ja lähtöaikoja. 

Hotellissa noudatamme hyviä tapoja ja järjestyssääntöjä.  Jos rikot näitä sääntöjä, voidaan sinut välittömästi poistaa hotellista. Sinun on kuitenkin maksettava majoituksesi ja tilaamiesi lisäpalveluiden hinta etkä voi vaatia jo suoritetun maksun palauttamista.

Asiakkaana vastaat tahallasi tai huolimattomuudellasi aiheuttamistasi vahingoista (kuten esimerkiksi tupakoinnista huoneessa, maksu 500€), jonka sinä tai sinun vieraasi tai lemmikkieläimesi aiheuttavat huoneelle tai hotellin muille tiloille, siellä oleville huonekaluille tai varusteille sekä hotellin muille asiakkaille tai heidän omaisuudelleen.
Vastuu vahingosta määräytyy yleisten vahingonkorvausta koskevien periaatteiden mukaan.

Asiakas on vastuussa tahallaan tai huolimattomuudellaan aiheuttamistaan vahingoista, jotka hän aiheuttaa myyjälle tai kolmansille osapuolille.

Peruuttaminen ja muuttaminen

Maksettuja varauksia ei voi muuttaa eikä peruuttaa verkkopalvelun kautta. Tarvittaessa ota yhteys hotellin vastaanottoon.

Sinulla on oikeus peruuttaa varaus kustannuksitta ja saada varausmaksu takaisin, jos peruutuksen syynä on oma tai läheisen vakava sairastuminen, vakava onnettomuus, kuolema tai muu odottamaton ja vakava tapahtuma. Läheisenä pidetään avio- tai avopuolisoa, lasta, vanhempaa, appivanhempaa, sisarusta, isovanhempaa tai matkakumppania, jonka kanssa majoitus on sovittu samaan huoneeseen. Peruutuksen syyn osoittamiseksi tarvitset luotettavan asiakirjan kuten esimerkiksi lääkärintodistuksen. Hotellilla on kuitenkin oikeus vähentää palautettavasta määrästä toimistokulut.

Ylivoimainen este

Oma Hotelli Oy ei ole vastuussa tilauksen tai varauksen peruuntumisesta tai muusta sellaisesta vahingosta, joka on aiheutunut Oma Hotelli Oy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota myyjä ei kohtuudella ole voinut ottaa huomioon kaupantekohetkellä ja jonka seurauksia Oma Hotelli Oy ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää eikä voittaa.

Huomautukset ja valitukset

Majoituksen aikana akuuttitilanteiden vuoksi käytössä on päivystysnumero 040 124 1787. Reklamaatiot ja muut huomautukset voidaan toimittaa osoitteeseen varaus@omahotellit.fi

Sovelletava laki ja riitojen ratkaisu

Sopijapuolet pyrkivat ratkaisemaan sopimuksesta syntyneet erimielisyydet ensisijassa keskinäisin neuvotteluin. Mikäli neuvotteluissa ei päästä sopimukseen, riidat ratkaistaan myyjän kotipaikan käräjäoikeudessa. Tähän sopimukseen sovelletaan Suomen lakia.

Tämä verkkokauppa on toteutettu Joiku Booking -verkkokauppa-alustalla. Joiku Booking (Comgate Oy, 2663001-9) ei tarjoa, omista, tai kontrolloi mitään palveluita tai tuotteita kuten yöpymispaikkoja, aktiviteetteja tai kuljetuspalveluita, joihin sinulla on pääsy tämän sivuston kautta.

Tämän verkkokaupan omistaja Oma Hotelli Oy omistaa, kontrolloi tai tarjoaa palveluita tai tuotteita joko suoraan tai toimien agenttina. Myyjä on vastuussa myymästään palvelusta tai tuotteesta. Myyjän ehdot ovat voimassa varauksesi osalta, joten sinun taytyy hyväksyä ja ymmärtää kyseiset ehdot. Joiku Booking ei ole vastuussa jos palvelun tai tuotteen varaamisessa, käytössä, toteutuksessa tai toimituksessa syntyy ongelmia.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä verkkokaupasta ostoskorin kautta.

Kaiki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostin ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin myyjän toimitusehtoihin.

Maksutavat

Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Alandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle, Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

  • Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
  • Innova 2
  • Lutakonaukio 7
  • 40100 Jyväskylä
  • Puhelin: 0207 181830
  • www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • Tilauksen tuotelistauksen
  • Laskun loppusumman
  • Veroerittelyn
Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä, Ole ensisijassa yhteydessä myyjään mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa. Voit olla myös yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830 / asiakaspalvelu@paytrail.com)